Weekend's list

DAGENS LÅT:

Martin Garrix - Animals

DAGENS KLÄDSEL:

 För tillfället är jag såhär snygg, men så småningom blir det väl trasiga jeans och någon baseballtröja
 

DAGENS FRISYR:

 

En otroligt oengagerad knut

 

DAGENS MAT:

 

Det är bara frulletime än sålänge men jag har varit wifey här på jobbet och bakat scones

 

DAGENS HÄNDELSE:

 

Klockan är bara nio, inget har hänt..än. Kan ju säga att nattens händelse här på jobbet var att jag drömde om att jag var med i landslaget i basket, och sög. Otippat nog

 

DAGENS PLANER:

 
Jobba klart mitt pass som lär gå snabbt, ska åka och bada med mina boenden tror jag! Sen blir det att åka till skavsta och göra ett provisoriskt pass (dålig som jag är). För att sedan krubba och fira steffe och avsluta kvällen med maskerad, jag ska vara le mexicooo.

 

DAGENS VILL HA:

 
En riktigt bra kväll

 

DAGENS SAKNAD:

 

Min pojkvän. Jaa redan, saknar honom så fort han åkt

DAGENS TRÅKIGASTE:

 

Att jag måste åka till nyköping och göra ett pass

 

DAGENS BOK:

 

Läser inte böcker, men läste tidning nyss så det får duga

 

DAGENS DRYCK:

 

Kaffe

 

DAGENS KÖP:

 

Spenderar inte pengar, LOL

 

DAGENS HUMÖR:

 

Än så länge chill, hatar dock att jag klev upp tidigt. Men ikväll ska jag vara lycklig. Lår ju dock hinna ha alla sorters humör innan dess. Humörsvängningar är min livsstil

 

DAGENS SKRATT:

 

Har inte skrattat än för då gråter man på kvällen, observera att det fortfarande är morgon. Gårddagens skratt var dock najs när alla bara gick runt och skrattade åt varandra hos sjukgymnasten för att vi ser ut som att vi är nittio år gamla när vi egentligen är 20.

 

DAGENS KOMPLIMANG:

 

Fick höra att mitt linne var fint, det var väl kul.. eller nåt. Och igår fick jag höra att jag hade stora tuttar, det var väl också en sorts komplimang?

 

DAGENS TELEFONSAMTAL:

 

Alltså det sög ju att göra den här på morgonen, ingen vill prata med mig såhär tidigt. Men igår skypade jag med william iallafall, det var kul då kan man ju säga. Lovisa hade roligt som låg i sängen brevid mig och hörde vår konversation

DAGENS LÄNGTAN:

 

Onsdag, då jag åtminstone ska få åka ner och träffa honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0