Kaos

Hela mitt liv är kaos just nu. Fick iallafall träffa världens bästa Maya igår vilket var mer än givande tror jag. Ingen vila imorse utan kl 8 stod jag på crosstrainern hos sjukgymnasten och ville gråta av trötthet. Det var iallafall mitt sista pass innan deras semester så jag får vila en månad och sen får vi se! Är iallafall godkänd att få springa ute vilket känns grymt. Satsar på att hinna dra ut imorgon.

Nu sitter jag här med datorn i högsta hugg, live statistik på matchen nere i Tallinn. Efter ett antal matcher under tre års tid så har jag faktiskt blivit rätt kunnig ändå! Kunde till och med se ett Stegfel på en match... Haha

Nu ska jag in i duschen och sen luncha med Maya innan mitt helvetespass börjar på 30 timmar börjar.. Här är förresten min nya favorittröja. En tjocktröja utan armar. Hur skön? 100 riksdaler på bikbok! Ska visa fler av mina inköp en annan dag. Imorgon blir det Kolmården med jobbet!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0