Den här känslan

Just idag och igår har inte mycket stått i min väg. Har haft två otroligt bra dagar trots att båda innehållt jobb och stress.

Igår efter jobbet tog jag en fika med Maya, spelade minigolf med mina tjejer och drack vin med alla underbara kollegor. Senare på kvällen kom Maya som även sov med mig. Så himla mysigt att sova med en kompis, glömt bort hur det är!

Tränade imorse, tog mig nästan direkt till vacksta där vi badade och solade i någon timme innan jobb. Somnade ute i solen på jobbet dessutom. Senare på kvällen har jag löst ärenden och myst med Maya och Isabelle i ett superfint hus ute i rönninge där Maya är husvakt!

Är iallafall galet nöjd med dagarna och lägger mig ganska lycklig också. Får sova ut imorgon, är ledig i sex dar och åker till tallin imorgon där jag får träffa min kärlek och bara njuta av att vara någon annanstans. Helt underbart

Oklart hur uppdateringen blir när jag är borta ! Har wifi men vi får se.

Ha det så bra mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0