Animals

Alltså hur startar man att skriva? tjatja bloggeeeen, hej! idag... , godkväll... allt suger. hälsningsfraser suger
 
Hur som helst kan jag uppdatera en del sen typ två dygn tillbaka. Var på bio igår med killarna och såg Despicable me 2. Kan ju säga att jag inte hade sett första filmen, och när william berättar om filmen så säger han liksom "det är en elak man som först kidnappar men sen adopterar tre flickor för att komma in på ett farligt ställe". När man hör den förklaringen tänker man ju direkt " jahaaaa en action/skräck film". Så när vi köpt biljetter där det står "dumma mig 2" skrattar jag till lite, när vi kliver in i salongen där det bara är barn skrattar jag lite till och säger att vi hamnat fel och när vi kollat på en tecknad film i ca 15 minuter så frågar jag när reklamen är slut, svaret jag får var att det VAR filmen. Jag hade liksom räknat med en skräckfilm och fick se barnfilm, hur lycklig blev jag inte? älskar barnfilmer. Förövrigt var filmen så oerhört rolig!!
 
För att tala om något annat så lämnade min pojke mig imorse för EM, 18 dar utan honom... typ. För strax därefter bokade jag och Linn flyg och hotell dit ner så vi flyr landet på onsdag i några dar. Dock insåg jag att jag inte har en fungerande pass, lite jobbigare. Men skönt att få ett avbrott från jobbandet och få åka utomlands, få se basket och krama om min kärlek, lite iallafall.
 
Har dessutom myst med mina vänner ( sov mest i soffan hos frida), ätit på Friday's med mina gympavänner och skypat. WOW vilken dag. Nej morgondagen har ett stort ÅNGEST i pannan. Ska hinna med sjukgymnastik, läkarbesök, kiropraktorbesök, försöka hinna göra ett nytt pass och sen väntar jobbnatt. kul dag, kul
 
Eh nej. Kudden väntar, vill inte vakna imorgon
 
Men vi hörs väl!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0