18:55

Igår var en bra dag, idag är en dag med noll produktivitet. Om man nu kan säga så.

Lunchade på stan med minna igår, och på kvällen var det kalas hos marcus. Rolig kväll! Som alltid

Idag har vi varit på stranden och typ dött, som tur var så var det molnigt vilket gjorde att jag överlevde dagen lite bättre. Och en kebabtallrik hjälpte till. Nu ligger vi och kollar oblivion som är en av de konstigare filmerna jag har sett, den är nästan slut och ändå fattar jag ingenting. Snart är det krubb och min mage suktar efter mat. Ikväll lär det ju bli bio eller något annat kult.

Så väldigt bra på det här med blogginlägg. Typ "kära dagbok", helt kallt, utan känslor, bara fakta. Men det är väl så det ska vara. Kan ju bara säga att jag kommer överleva bättre den kommande tiden. Det ska vara han och jag, så är det bara

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0