They say ‘You must be high’ when we’re spreading love

Ber om ursäkt för de otroligt efterblivna och uttråkande inläggen, och jävligt många är det också. Men det blir så när man är rastlös. Och just nu är jag mer rastlös än vad jag är vaken ungefär. Makes no sense men ändå.

Just nu ligger jag i ett varmt bad (Jaa jag är dum i huvet, väldigt beroende av min bärbara telefoni, med andra ord mobil.) och (Jaa, jag om någon borde inte ha en telefon en decimeter ovanför vattenytan.) men nu har jag det och därmed basta. Min iPhone är en trogen vän, den har ramlat i backen och fått några skrapsår och gått sönder lite på baksidan. Men den ramlar VARJE dag och den är ändå vid liv. Dessutom har den redan tagit ett bad i botten på Oscars badkar i somras, och den överlevde ändå! Så en trognare iPhone är svår att hitta. Min soulmate är en elektronikpryl väldigt kortfattat.

Hursomhelst så har min dag rullat på även idag, en lunch på tildis jobb och lite mys på kansliet innan träningsstart! Fick äntligen träffa mina tjejer igen och som jag saknat alla. Det här blir en bra termin!! Fick även i mig Max på hemvägen vilket gjorde min väldigt hungriga mage mindre hungrig och mer fet. Lycka!!!

Nu är det slutsnackat... Bjussar på lite svartvita bilder sen dagen. Nummer ett är på mitt fina hår efter att ha haft det i en och samma knut sen jag duschade för ca 36 timmar sen. Bild nummer två är träningen, och nummer tre är mat. Viktigt? Kände det

Godnatt bästisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0