Secrets

Hallådär
 
Känner att jag inte har så mycket att berätta numera därav min bloggtorka eller vad man ska kalla det.
Kan väl kortfattat sammanfatta vad jag gjort de senaste dagarna så slipper ni gå och undra, för det gör ni nog säkert. Oskön jag är
 
  • Klämt fingrarna i en bildörr
  • Lekt med kåmpisar
  • Vaknat varje morgon utan orsak
  • Tränat röven i sängen varje dag i panik då den håller på att försvinna
  • Tappat bort plånkan
  • Lekte inte Ove utan åkte tillbaka till Kjell och Company och hämtade upp den
  • Fått en "utskällning" med att jag INTE får gå på foten, så nu går jag ej på den
  • Varit orolig i onödan
  • Chillat på friskis som den funktionsnedsatta människan jag förtillfället är
  • Häng på kansliet och löst världsproblem
  • Bränt mig på platttången
  • Blivit spelberoende av Candycrush
  • Spenderat alldeles för mycket pengar på mat på stan, och ändå kan jag inte äta
  • Tagit bort stygnen och gjort debut på att sova utan skon
  • Och sist men inte minst, har inte gjort det än men ska precis boka biljetter till Ron pope som spelar i stockholm i om två veckor. Skrev liksom om det igår, och idag hittade jag biljetter. Det gör mig lite lycklig i mina bittra dagar.
Story of my life
 
Imorgon är det helg! yey, ingen skillnad för min del. Fortfarande lika rastlös. Varje dag är en måndag för mig.
Men nu ska vi inte vara såna, jag brukar ju vara glad.
 
Tur att jag har världens bästa vänner iallafall
 
Här är bilder sen de senaste dagarna, jag, kompisar och mat som jag inte ens äter. Enjoy
 
'
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Varje dag är inte en måndag varje dag är en lördag!!!!!

2013-01-11 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0