Saker jag inte klarar av

Hata är ett starkt ord, därför väljer jag att använda avsky. Bitter som jag är så gör jag en lista på saker jag avskyr (bara för att det mesta har hänt idag)

Mammor med barnvagnar som på riktigt tycker att det smartaste sättet är att de kliver på bussen med sin feta barnvagn innan vi andra får kliva av- idioter

Gamla tanter och gubbar som får för sig att jag är pratglad och vill höra hela deras livshistoria bara för att jag har kryckor och inte kan rymma - NEJ det vill jag inte

Människor som sätter på sig ett par orangea manchesterbyxor, gör aldrig det igen

För att inte tala om människor som inte fattar när man försöker avsluta en konversation på stan bara för att man råkade gå förbi varandra. Det är bara stelt

Orrar(killar som tjejer) som tar på sig solglasögon bara för att solen ploppar upp i fem minuter efter två månader. Nej man använder inte solglasögon i januari, du är säkert jätteglad för att du får gömma ditt fula face.

Människor som hatar eller avskyr en utan anledning, men ändå ska spendera hela sin bussresa, lunch eller vad det än får vara med att stirra ut en. Vad är grejen? Varför lägga energi på mig om
Du ändå inte tycker om mig?

Eller vänta... Alla tjejer som lägger upp bilder på deras skor och vattenflaskor, checkar in på Friskis, går runt och hälsar på alla på gymmet bara för att visa att de tränar, sen tar de självklart kort på de själva i spegeln bara för att VISA att de tränar. Men det enda de gör är att gå på löpbandet i en halvtimme och snacka skit. GÅ HEM. Sen visst det självklart de som tränar också, och er tycker Jag om, men er andra.. Dö

Par som spenderar sitt förhållande på FACEBOOK eller instagram, kommenterar varje bild 10 gånger eller skriver "jag älskar dig" minst en gång per dag bara för att folk ska få synen av att de har det så bra. Jag tror på riktigt att ni har det skit men ni vill bara låtsas. Älska varandra när ni är med varandra istället för att bara bråka när ni ses och "älska" varandra på fejjan. Die motherfucker Die. Sen är det fint med en bild då och då, en liten kommentar osv, men överdriv inte.

Eller småtjejer som har så JÄVLA lätt att yttra sig bakom sin lilla telefon och skriva könsord osv, men vågar inte svara i telefon när man ringer, eller stå för vem man är eller vad man tänker.

Folk som nedvärderar en bara för att man gått i en viss skola där inte ALLA är snillen, men dra inte alla över en kam snälla. Jag hade de tre bästa åren i mitt liv och jag ångrar inget, så ta inte upp det med mig som gått där.

Föräldrar som uppdaterar allt på facebook om vad de gör med sina barn. INGEN BRYR SIG. Skaffa dagbok, lek med dom istället.

Eller vänta, folk som köper nya grejer eller bara tar kort i allmänhet, och ska promt visa GANT påsen i bakgrunden, eller märket på väskan, eller visa sin fina klocka när man ska ta kort på sina naglar. Bitch please, du är inte rik för att du visar en påse från nk. Du kanske har köpt strumpbyxor för 99kr, klart som
Fan du visar påsen och inte det du köpt.

Eller folk som utnyttjar en för ens snällhet, vill ha sjuts, låna pengar, ringer bara när man själv behöver. Ömsesidig omtanke tack.

Så, nu har jag fått ut mig det mesta. Nu har jag min bästavän att få ut mig allt på och ska sluta vara osocial.

Puss vänner och tänk på vad ni gör


Kommentarer
Postat av: Maya

Hahaha äsch! Lite aggressioner får man alltid ha! Trevlig tisdagsläsning så här på kvällskvisten i alla fall :D

2013-01-22 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0