Ron Pope it is!

Hejhej här är jag, och nej jag är inte påväg att ploppa ut ett barn eller så utan hade bara tråkigt och ville prova min webcamera på denna dator. Fattar fortfarande inte hur man gör om bilder dock. Borde gå datakurs för det är med windows 8 eller vad det är.
 
Åter till det normala
 
 Efter att ha spenderat en halvtimme i kö på ticnet så fick jag äntligen lösa mitt problem. Jag hade skrivit fel epost... iddi linda. Min epost var visst inte som jag trodde.. men nu är problemet löst och fem biljetter är utskrivna! Skönt att man gör saker i tid känner jag, typ bestämma vilka som ska med osv. Den sista biljetten är fortfarande oklar, om det är william, martin, johan eller någon annan som ska ha den. Och vi ska åka om mindre än två timmar. Om vi tar bil eller inte? det vet vi inte än. Om vi ska äta där uppe? det vet vi inte än. När det börjar? det vet vi inte än. Det enda vi vet är att vi ska se ron pope ikväll, nånstans, någongång, och han kommer säkert vara jävligt bra. Så resten löser sig.
 
Jag sitter iallafall i myskläder i mitt rum efter att ha lunchat på stan med tildis. Kollar runt mig och ser hur stökigt rummet är, men orkar inte göra något åt saken. Har redan städat ett rum idag, synd att det inte var mitt eget. Ge och ta, ska skaffa hembiträde.
 
Nåväl, det festas med Ron pope i högtalarna ( han är så jävla fest), och nu är det dags att lösa världsproblem. Bjussar på några av hans låtar, bara för att jag kan. och för att ni ska bli avundsjuka
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0