När vi växte upp lekte livet, vi var evighetens hopp

Sitter i min säng med dubbla täcken och bara myser till Helenalåtar. Det var ett tag sen jag lyssnade på dom, det tar fortfarande lika mycket, men på ett bättre sätt än innan. Tror att man ibland måste låta sig själv få känna och sakna. Det är fortfarande helt sjukt att hon är borta. Än idag är hon lika saknad.

Hur som helst så blev det en bra söndagskväll igår. Väldigt impuls så gasade jag och William upp till heron och gick på bio med våra vänner, denna gång blev det flight och den var sjukt bra faktiskt!! Idag har vi bara chillat, gjort lite ärenden på stan, jag har tränat och nu är jag här. Ska snart börja laga lite mat till mig och Daddycool innan jag drar ner till stan för en myskväll på tratten med mina vänner.

Har inte så mycket mer att berätta. Här bjuds det på lite bilder, pannkaksbak, tovas fina muffins, biobesök med kriminella vänner som äter mat på bion och sist men inte minst en bild på självaste mig med mina täcken.

Enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stor är din håll där du får mens och en killes kuk går in när du knullar

2013-02-03 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0