konsten att välja bilder

Sitter här framför dumburken och ska försöka välja ut åtta bilder till min nya ram som jag köpt. Jag tittar igenom alla mina bilder om och om igen, hur ska man kunna välja bara åtta bilder som representerar ens liv? eller jaa.. vad som är bäst i ens liv. Sjukt svårt måste jag säga. Det är då jag inser hur bra man egentligen har det, jag har FÖR många vänner som betyder för mig. Har lite fler än tänkt men det här är väl de bilderna jag tänkt ungefär. 
 
Jag vet att det är dålig kvalitutta på bilderna, men sånt löser sig
 
Annars då? de senaste dagarna har vi väl haft bakismys, kollat bio och idag lunchat och gått på stan.
Så spännande var mitt liv.
 
Over and outtt bitchessss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0