I don't want hold you if you want to go, I'm not going to make you feel love if you don't

Sitter och diggar musiken till ron popes låtar. Han är riktigt bra faktist, någon som jag skulle kunna tänka mig betala för att se hans konsert.

Hursomhelst så finns det bra och dåliga dagar. Just nu står jag still och mitt liv suger mer än jag vägrar tro. Ni förstår inte hur jobbigt det är att vakna varje morgon utan orsak. Finns inget som ger mig en anledning till att kliva upp på morgnarna. Jag är handikahp. Men jag hoppas på att karman kommer snart och vänder mitt liv till det bättre.

Idag har det gått tre veckor sen operationen. Tre veckor av 12, en fjärdedel avklarad. Yeyy. Nej bitter får jag inte vara. Var hos min sjukgymnast nyss. Inatt blir första natten utan skon. FY Helvete vad skönt. Ursäkta språket. Ska även skriva alfabetet med foten varje dag från och med nu. OCH jag ska börja träna där tre gånger i veckan med övriga kroppen från och med nu. Den ni.

Så idag är en någorlunda bra dag. Får se vad resterande dagar har att erbjuda. Det blir väl som man gör det till.

Bjuder på en skön bild som beskriver mitt liv ganska bra just nu.

Love


Kommentarer
Postat av: Maya

Kämpa, vet att du klarar de <3

2013-01-09 @ 20:55:01
URL: http://www.irmaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0