Här kommer natten

Godkväll mina vänner, eller ja... Klockan är tre på natten, men att inleda ett inlägg med godnatt känns ju inte så rätt

Men det är väl rätt tid att sova ungefär nu, kan inte somna så mycket tidigare när jag spenderar hela dagarna med att sova. Jobbigt liv va? Vet att ni är avis.. Var inte det. Jag är avis på er som måste gå upp av en anledning

Hursomhelst så har det varit en bra dag, varit på äventyr med pappa idag, vi var och kollade än en gång på den nerbrunna hallen för att verkligen försäkra oss om att det är kört, för att sen ta en fika på stan och åka och lördagshandla. Han är bra ibland den där gubben, ett bra tidsfördriv. Hamnade sedan hos Anki där vi mös med film innan vi åkte Ner till olearys för att äta och mysa. Massor av vänner kom och jag umgicks både med tjejerna men även killarna som var där. Synd om stället lägger ner, så himla skönt att bara sitta och snacka över en drink. Dock var min alkoholfri då jag är nykter numera men ändå! Socialt och bra på olearys

Nu ligger jag iallafall i sängen med borstade tänder, ett insmort ansikte med krämer och har äntligen fått ta bort skojäveln för dagen. Det enda som saknas är mannen min och min iPad, men de semestrar neråt i landet så jag får överleva utan candy crush och gossip girl i helgen.

Nu ska jag inte skriva noveller som ingen ändå läser! Och nu får jag äntligen säga godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0