Det här händer inte

Japp, Ronny poppan var grym. Bättre än förväntat. Mer snack och bilder och så imorgon, men nu till det stora problemet, kom hem för ett tag sen, la mig i sängen för att kolla igenom alla underbara filmer sen kvällen. Men vänta... VAR ÄR ALLA BILDER??? Det står att det är tomt... Mina 6000 bilder på telefonen, puttsväck. Jag vill inte tro det, känner mig typ tom.. På riktigt. Inte hade jag fört över alla till datorn heller, såklart.

Kanske låter som en dramaqueen nu, men jag har så värdefulla bilder på den där telefonen. Min iPhone är inte så trogen längre... Någon som vet hur man kan få tillbaka förlorade bilder? Simsalabim eller något liknande? Hjälp önskas

Nu är det bedtime för tidig uppgång imorgon, sjukis, here i come! Där lät jag nästan glad.. Nej Jag är fortfarande gråtfärdig över min bildförlust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0