We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time



Ni vet den där känslan när man bara vill ligga i sängen hela kvällen och kolla på en bra film och somna tidigt? Det vill jag göra just nu.. Men det gjorde Jag igår och två kvällar på en helg är icke acceptabelt.

Hade jag varit fri från sysslor hade jag nog valt det. Men idag har det varit en stressdag, låg och såsade i sängen liiite för länge för att hinna med resten. Vi åkte förbi Inter sport och sen släpptes jag hemma, duschade snabbt och åkte ner till stan, köpte presenter, åkte till Johanna och vi åkte till Matilda för att fira henne med hennes släkt. Så himla roligt att få träffa dom. Såg de senast för två månader sen men man har ändå mycket att prata om. Det är nästan som en andra-släkt kan man säga :)

Hur som helst så har jag ingen tid till att ligga här i Matildas säng och blogga. Måste ju fixa mig och åka på nästa födelsedagsfirande, Tove har fyllt tjugo och det firas med alla tjejerna, massa mat och säkert andra roligheter. Min mage är redan proppmätt sen all god mat här hos tildis, men det är tur att det finns plats för mer!

Ingen rast och ingen ro, måste sluta skriva romaner... För er som har myskväll ikväll så mys åt mig med..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0