Sportlovsdagen

Efter en helg med gympa blev det inte mycket vila. Imorse hämtade pappa mig och vi åkte till axa sport center för att vara med på sportlovsdagen. I sex timmar har vi lyft ungar som tror att de kan göra en volt själv men kollar inte ens på magen. Det hade sina roliga stunder när alla barn skrev sina namn i pannan så man visste vad de hette, förutom en tjej som skrev "Love" och utan att jag tänker till så säger jag såklart "bra volt Love". Hon fattade ingenting, ingen tjej heter väl Love. Eller när jag sträcker ut handen för att alla barn ska vänta med att springa och göra volt för jag var ensam på stationen. En tjej tittar på mig, springer fram ändå, hoppar upp och ger mig en highfive. Hon trodde jag ville ha en highfive.. Barn ibland alltså!
 
När vi hade gympat hela dagen och allting hade plockats undan, DÅ stukar jag foten. Så jävla typiskt. Efter tjugo timmar gympa på tre dar så gör jag det när jag är klar och ska gå därifrån. Men ingen skada skedd, bara en lätt stukning som tur var! Och tur i oturen så var det inte min "skadade" fot.
 
När jag kom hem var jag så otroligt trött så jag sov från fem till åtta. Skulle kunna sova resten av livet känner jag. Har en förkylning på gång som jag gör allt i min makt för att försvinna. Vanheden grejen är med överallt och jag dricker te med halstablett i stup i kvarten. Hoppas att en lång natts sömn kan göra nytta! Säger som twitters drottning Silvia. Äntligen ledig imorgon!.. Så gör vi ändå aldrig nånting
 
Bilder protesterar fortfarande... Får bli den här från studenten.. grym dag
 
Och med det säger jag godnatt 22:04. Är fan stolt.. nej egentligen bara trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0