Snart så

Idag hos sjukgymnasten fick jag ett grymt besked. Lasse drog in mig i hans rum och sa "Linda, snart är det över. Nästa onsdag snor jag din sko". VA???? trodde jag var tvungen att ha den utomhus i fyra veckor till. Men från och med nästa onsdag får jag använda vanliga skor utomhus. Kan inte beskriva vilken lycka. Kommer visserligen ha kryckor i några veckor till.. men alltså jag kommer inte se ut som ett handikapp längre. Allt kommer bli smidigare och snart är den här långa tiden över.
 
Jag är så glad

Kommentarer
Postat av: Pluto mamma

Men du är ju alltid glad lilla Linda. Puss och kram!!

Svar: Gör mitt bästa iallafall!:)
Linda Ekström

2013-02-11 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0