Ron Pope 24/1

Här sitter jag varje dag och bloggar om allt det oväsentliga och glömmer bort att jag skulle berätta om Ron Pope. Ren lycka att jag fick biljetter eftersom vi köpte när det var eftersläpp och jag fick tag på de fem sista. Tråkigt nog skulle vi haft fler men vi var några som fick gå iallafall. För bara 200 riksdaler fick vi se denna man spela. Han var sjukt bra och var nästan bättre i verkligheten. Sen kan det ju bero på att känslan var en helt annan och man fick gåshud så fort han tog i. Var lite jobbigt att stå som ett kryckmongo bland alla människor i tre timmar, men det var det helt klart värt. Hade ingen bra kamera med mig så iphone bilder och filmer får duga !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tildis

Kan inte du ha en frågestund?

2013-02-03 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0