Och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand

Nu sitter jag här i sängen och gör allt jag inte borde göra, för det finns massor jag borde göra
Jag sitter och tar fula kort på mig själv och lyssnar på mina favoritlåtar. Favoriten just nu måste nog vara den här , please come home to me med Ron Pope. Hur bra är han inte liksom? Kan lyssna på hans låtar på repeat förevigt.
 
Hur som helst så blev det kladdkaka och juice som det bjöds på under tjejernas träning eftersom Matilda fyller 20 idag! helt sjukt, tänkte dra fram lite gamla bilder på oss lite senare. Det är ju ändå en söndag, man hinner allt på en söndag. Nu blir det iallafall att sluta ta kort där jag drar fram mina kaninöron och börja städa rummet och invänta min älskling.
 
Puss mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0