Matmotivation

Vilken chilldag.
 
Vaknade vid tolvtiden och spenderade tre timmar i sängen efter det med serier och candycrush. Det jobbiga med att vara ledig och att vara ensam hemma är att ingen annan lagar mat åt en. Jag glömmer bort att äta för jag är för lat för att göra något själv. Men efter tre timmar sängliggandes kurrade magen så att andra sidan stan kunde höra, men för att jag då ska få i mig någon mat måste det vara roligt. Stekte på kycklingwok och fixade mysbelysning och satte på musik i högtalarna. Tog ett lite finare glas och det räckte för att jag skulle tycka att det var tillräckligt "roligt" att laga och äta mat. Sen blev det ju efterätt också, och det kommer nog aldrig vara ett problem att få i sig för mig. Om jag fick bestämma skulle frukost, middag och lunch bestå av sötsaker. Men så kan vi ju inte leva. Det är mycket roligare att äta med någon, och jag kan inte jämt leva med att äta på stan. Så kompisar, kom till mig och ät!
 
Men nu måste jag rusa till bussen, hoppar in som vikarie på gympan i brist på annat
 
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Tack Linda! Åh va kul, ja då ska vi träna gärnet :D

2013-02-12 @ 20:30:39
URL: http://www.irmaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0