Lättnaden

Åh sån lättnad. Allting hade gått bra, bättre än bra nästan. Han sa dock att om jag hade missskött mig så skulle mitt ledband gå av och jag skulle bli plattfot. Tur att jag har skött mig så bra då... He he. Men ledbandet satt kvar iaf!

På onsdag försvinner skon, då blir det kryckor efter känsla, kanske två veckor och sen är jag fri. Får börja träna så fort som möjligt men inte överanstränga. Det var inte farligt att prova gympan igen, men risken är att foten inte är tillräckligt stark utan benet och med ledbanden fastskruvade så det kan göra ont och foten inte orkar. Men vi får se, jag får prova iaf!

Förstå... Snart är jag på benen igen

Bjuder på en för och efterbild på foten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0