Känslor utan uppehåll

Finns det något bättre än att få krypa ner under ett varmt täcke efter en utekväll? Det är svårslaget iaf. Har tvättat bort sminket, dragit på mig min vackra house mafia tröja, satt upp håret i en slarvig knut och gosat ner mig i sängen. Att få sova kan bara bland det bästa som finns ibland

Jaa idag och igår. Mycket är bra just nu. Skon stör mig fortfarande. Men inte lika mycket nu när Jag får börja gå på den. Den har blivit en del av mitt liv efter dessa sju veckor.

Men åter till kvällen! Tanken var melodifestivalenpyamasparty men nej, vi tjejer har något stort problem med att vara hemma en kväll och inte visa oss på stan. Så vi ska promt ut. Det blev tacos, melodifestivalen (som förövrigt var bland det värsta jag sett, skäms över att vara svensk) för att sedan fixa sig och åka till stan. Vi gick till park, sen mlounge och därefter park igen. För att sedan möta upp folks på stanleys, äta kebab och åka hem. Fick både träffa gamla och nya ansikten vilket var trevlig, men det blev många promenader och för nyktra mig blev kvällen ganska lång till skillnad från de onyktra.

Men jag är ju glad som får somna och må bra! Har ju träning imorgon vid tolvtiden så det är väl bäst så trots allt, sen får jag äntligen träffa min saknade vän Fredrik som är hemma i stan!

Puss och godnatt. Ni sover nog redan förresten.. Men ändå. Godmorgon när ni läser


Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du bindor eller tamponger?

2013-02-03 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0