It takes a fool to remain sain

Holaaa

The bitch is back. Nej usch, jag är en glad tjej. Det enda jag ogillar är mitt tillstånd därav mitt bittra inlägg igår.

Annars då? Solen skiner, nej. Snön är påväg bort, nej. Jag är gladare än vanligt, nej. Men det är bra ändå!

Tränade hos Lasse idag igen, börjat stå på händer nu igen och det känns riktigt bra. Har även chillat på tildis Körskola och firat Linnea som fyller 18 idag!! God mat och trevligt sällskap bjöds det på, min lilla favoritkille Liam var där också, han kan ju vara den gulligaste på denna jord. Synd att han bara är fyra år..

Nu ligger jag och spelar candycrush (som vanligt) och väntar på min kärlek. Har förövrigt kommit över nivå hundra så det måste ju firas på något sätt kan man tycka..

Firar med en "hejjagharbristpåegobilderochtardärförkortpåmigochminipadförattslippakännamigensampåbilden" nej Linda. Det funkar inte Så. Nej.

Här är den obligatoriska loner bilden, och det gör inte saken bättre att man har en kamerarädd kille som vägrar vara med på bild. Så ipaden får bli min stora kärlek istället. Ni förstår bytet va? Helt solklart.

Godnatt mates


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0