Borta bra men..

hemma bäst!
 
Efter 14 timmars gympa och ett och ett halvt dygn som heltidstränare så är jag helt slut i kroppen nu när jag är hemma. Har haft otroligt roligt och sett massor av framgång från alla gymnaster! Men det tar på krafterna att vara ledare. Hela tiden får man höra "lindalinda" eller någon som vill bli passad eller ska busa med en. Två dagar räcker gott och väl, vet inte varför jag har gett mig in på att ta dem till Italien nästa sommar. Men det fixar sig!
 
Samtidigt som de är mina gymnaster så är de ju ändå mina vänner. Har sett tjejerna växa upp och det är så roligt att få följa utvecklingen. Har haft grymt roligt med tappade glassar, blåa kläder, mattlåning och det ena och det andra. En grymt rolig helg!
 
Tanken var att det skulle bjudas på bilder men blogg.se är cp så här kommer en bild.. resten får komma i nästa liv. Nu blir det pojkvänsmys!
 
Love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0