Beslutsångest

Även torsdagar kan rulla

Frida kom, vi bakade kladdkaka, kollade skidor, gick promenad i solen och hade det mysigt. Åkte sedan och solade med tildis, åt namnsdagsmiddag och fick ett fint rosa ipadfodral, åkte till träningen där jag cyklade i en halvtimme och körde lite styrka och strechade. (kom ner i spagat för första gången sen efter operationen!) och nu är jag hos Anki och kollar på the impossible.

Jag genomlever ett stort dilemma som jag verkligen inte kan bestämma mig om. Min tränare försöker övertala mig om att åka till gävle imorgon, mitt lag ska på läger hela helgen. Det är så himla roligt att vara med laget men vet inte hur roligt det blir att spendera en hel helg med att kolla på när andra gympar. Var nästan precis ett år sen jag var i Gävle och gjorde samma sak då, men då skadade Jag mig åtminstone under lägret. Tåget går någon gång efter lunch och jag kan inte bestämma mig. Får sova på saken och avgöra det imorgon bitti!

Men ni förstår ju vilken beslutsångest jag har... Eller är det uppenbart att man inte följer med?

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0