Bakeday

Dagen som inte finns. Efter att ha skrivit i morse låg jag och drog mig i sängen in i sista sekund. Några Vattenglas senare åkte vi liite för sent till träningen, för att först hämta upp min tränare på stan, sjutsa hem henne och hon hämtar nycklar och William droppar mig på träningen.. En kvart efter träningsstart. Samlar pluspoäng som tränare nu för tillfället. Borde skämmas!

Hade inga andra kläder än gårdagens, så jag drog på mig gigantiska basketshorts och en igelstatjocktröja till träningen. Och åker ner till stan, lånar dock andra mjukisbyxor men fräsch var jag ju inte. Lunchade på nancys och rörde oss sen till Malin där vi fortfarande är kvar. Vi gick till greken och hämtade mat så nu är jag i matkoma, för andra gången idag. Och mår allmänt inte bra

Ändå sjukt skön dag där man bara gör ingenting. Kommer nog aldrig orka ta mig härifrån bara. Imorgon blir det läkarbesök, laga telefon på vacksta och träna hos sjukgymnasten. Det bästa är nog att jag ska köra biiil! Efter två månader är Jag ute i trafiken igen. Som jag längtat!

Helt jävla värdelöst inlägg, men jag fattar inte så mycket för tillfället. Vi hörs kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0