Äta bör man annars dör man

Godmorgon kompisar
 
Igår sköttes inte riktigt mina matvanor då jag knappt åt lunch och hann inte och glömde äta för resten av dagen. Träffade lite vänner, åkte till träningen, william plockade upp mig och vi gick på bio, beautiful creatures och sen var jag för trött för att äta när vi kom hem. Så jävla ohälsosam och dålig
 
Imorse när jag kom hem gjorde jag en megafrukost, enligt mig iallafall. Men det mesta består av drycker då jag verkligen inte tycker om att tugga på saker när jag är nyvaken. Det blev smoothie, blåbärssoppa, apelsinjuice, varm choklad, två mackor och äggröra. Inte värsta nyttiga frukosten, men jag blev mätt och det är huvudsaken!
 
Ibland kan det vara skönt att bara spendera hela förmiddagen framför olika tvprogram och serier som visas varje dag. För tillfället är tvschemat varje morgon, Biggest looser, desperate housewifes, seven heaven och om jag har riktigt tråkigt så ser jag även på The Kardashians.
 
Snart kommer Frida och vi ska utnyttja solen med en promenad och sen baka något gott och kolla skidor.
 
Fan.. hur ska jag kunna börja jobba igen?

Adios amigos ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0