Alla hjärtans dag

Oj vilken överskattad dag det här. Eller det beror på hur man gör den. Nu för tiden fylls hela instagram och facebook med hur ensamma alla är. Det är ju inte så att ni är mindre omtyckta bara för att ni inte har pojk/flickvän. Ta vara på familj och vänner istället!

Och sen finns det ju dom som "tävlar" om vem som får mest och bäst grejer av sin partner och spammar insta och Facebook med detta istället.

Jag tycker verkligen att man ska ta vara på tillfället och kanske visa lite extra kärlek till dom man tycker om, men bara om man själv vill och orkar. Om man ser det som en börda eller ångest att ge nånting så är det inget krav. Så länge man visar kärlek och omtanke övriga dagar på året.

Själv tycker jag att det är lite roligt med sånt här. Fick våfflor till frukost och fina blommor och choklad av min kärlek. Än har jag inte hunnit gett honom något.. Men nu är jag påväg till stan för att fixa lite! Och köpa lite geléhjärtan till mina tjejer, för jag får lyckan att fira alla hjärtans dag tillsammans med min fina grupp!

Ha en bra dag kompisar, och känn inget krav! Puss alla hjärtan


Kommentarer
Postat av: Anki

Hahahahaahha du skulle ju inte lägga ut några bilder från alla hjärtansdag

Svar: Inte på insta eller Facebook ! Bloggen är skillnad, där ploppar inget upp framför facet, man väljer själv om man vill titta eller inte!!:)
Linda Ekström

2013-02-14 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0