All we do is mysamys

 
Japp fredagsmys stod på schemat.
 
Jag och Matilda beställde pizza och satte oss framför Harry Potter med en varsin godisskål. Precis som för 7 år sen. Dock var fredagsmys det enda vi höll på med då.. nu har vi ofta andra aktiviteter. Men då och då tar vi en myskväll som man längtat efter. Den blir mer uppskattad då!
 
Har även hunnit med att boka högskoleprovet i sista sekund och även fått spana in en liten goding som kanske blir min! Men får inte hoppas för mycket, då blir man bara besviken..
 
Haha oj vilket random inlägg det blev, men måste bara tillägga att jag nästan saknat mina föräldrar nu när jag varit borta så mycket. Hur min mamma snor matilda och sitter och pratar i en timme bara för att de inte setts på länge, eller hur min pappa kommer hem och tar en godis. Säger att godiset är gammalt och äckligt men äter ändå upp allt. Visst är dom allt bra konstiga, men det är alla föräldrar.
 
Nu önskar jag att jag hade kaffe eller redbull, för linda den tidsoptimisten har skjutit på saker ännu en vecka. Så nu blir det att dygna eller något liknande. Och istället för att börja måste jag ju först skriva detta överintressanta inlägg, för att sedan spela upp mina liv på candycrush, först fem liv på ipaden, sen fem liv på mobilen. Född nolifer, jag vet.
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0