130213

Oj vad jag är trött... Har ännu en natt sovit typ tolv timmar och är ändå helt slut. Dagen har spenderats med lunch på stan med mannen, sjukgymnastik, träning i Nykvarn och nu är jag här i pershagen. Det blir en sån lång dag när man tränar först hos sjukgymnasten och sen utan att hinna äta åker till Nykvarn och är där. Den enda vilan är bussresan, men annars har man fullt upp från två till åtta. Usch, jag märker verkligen att jag har blivit bortskämd med ledighet. Förstå sen när jag ska upp tidigt på morgonen och jobba för att sen hinna med sjukgymnast och barnträning och sen även börja träna själv också. Längtar nästan inte..

Okej där skojade jag lite, från och med idag lämnas kryckorna hemma för en sista vecka med skon. Sen lämnas skon och kryckorna plockas fram igen.

Nu är det dags att sluta snacka massa skit. Bjuder på de få bilder jag har sen idag! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0