09:11

Fy fan för det här med tidiga morgnar. Sitter på en kall busshållplats i pershagen med ingen buss i sikte, det är så kallt att det blir som rök när man andas ut och min rumpa har frusit fast känns det som. Trodde det skulle bli varmare men nej så kul ska vi inte ha det.

Försöker egentligen låtsas vara arg men är fortfarande för glad över att jag kan gå, så ilskan kan inte riktigt ta över.

Igår var jag iallafall på kansliet, gjorde ärenden, hos Angelica och drack kaffe, på stan och åt lunch eller middag, oklart då klockan var tre, åkte hem och bytte om, hämtade pappa på syd, åkte till träningen och åkte till William. Lång jävla dag. Haha nej jag tog bara med alla onödiga detaljer.

Tänkte "skolka" från sjukgymnasten denna morgonen för sängen var för varm och jag var för trött, men så kan man ju inte heller hålla på. Jag ska börja gå på löpbandet och träna foten, då kommer ju den viktiga träningen igång.

Nej nu kommer bussen och jag slipper skriva! Vi hörs mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0