02:35

Lever på överskottsenergi när jag önskar att jag bara kunde bli sådär trött som jag var för några timmar sen. Ligger äntligen i sängen efter en lång dag. Utgången var bättre än väntat, men då Maja blev utkastad för att hon snodde ett parasoll som satt fast i baren så rörde sig alla hemåt. Ändå en ganska rolig utgång, men ändå standard. Alltid när någon frågar vad man gjorde så säger man bara "inget särskilt".

Nej idag ska jag sammanfatta utgången: sossade mig in med att checka in på stanleys för att få gratis inträde, fast jag gjorde så att bara jag kunde se det, ville ju varken visa att jag var på stanleys eller sosse för hela ansiktsboken.

Blev som vanligt en väldigt spännande person att titta på och mobba eftersom jag har en robotsko.

Beställde redbull vodka utan vodka för att låtsas få en fjortisfylla på koffein.

Ställde mig på dansgolvet och stod still för handikappade kan inte dansa, men jag hittade inga kompisar någon annanstans.. Har inga kompisar kom jag på.

Avslöjade en kille som var inne på tjejtoan och bajsade eftersom killtoan bara har pissoarer.

Låtsades vara en vägg.

Körde trollformler från Harry Potter

Pratade svenska med folk som bara kunde engelska

Snackade en massa basket med Williams coach

Gick ut där alla rökte och hatade på folk som rökte

Sa rakt ut till en kille att han var asful

Bjöd vakterna på godis

Och var allmänt skön, nej egentligen var jag bara sjukt konstig och oskön. Och jag hade inte ens druckit något.. Eller Justja, förlåt. Drack redbull vodka utan vodka. Spårade hårt

Nej nu blir det nattedags, har lite förberedningar att göra innan träningen imorgon! Bjuder på de få bilder jag har sen kvällen. I svartvitt för att göra det hela mer spännande !

Goodnight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0