Jag har hört att man blir vacker först när man känner sig som det

Känslan av att få lägga sig i sängen när man är sådär riktigt trött och vet att man ska få sova ut. Helt underbart! 

Inte många timmars sömn inatt. Firade först mayas mamma igår för att sedan fira Malin P. 30 pers i en liten etta blev alldeles lagom tyckte Malin innan vi gick ut på vou där det var betydligt fler. Rolig kväll med roligt Folk. Jag avslutade hemma vid fyratiden efter att ha sjutsat hem alla. 

Idag var det träning och uppvisning i hallen och kvällen har spenderats på asian Roxy med mina fina gymnaster. Kommer sakna dem så otroligt mycket under julledigheten. Älskar varenda en. 

Sedan myste jag hos frida med Anki. Nu orkar ögonen inte hålla sig öppna Längre... Hörs imorgon! 

Och förresten. Gissa vad det numera bara är en vecka kvar till? Helt sjukt 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0