Framförhållning

Hej! Idag är ännu en dag som sjuk, men ändå inte sjuk. Eller vänta.. Har nog glömt berätta att jag ens varit sjuk! Vaknade iaf sjuk i söndags på juluppvisningen. Men ville så gärna vara med att jag glömde bort att jag ens var sjuk. Sov på jobbet under söndagsnatten och när jag vaknade igår var jag inte kry. Gjorde lite ärenden och körde styrka på träningen iaf. 

Idag har varit en lång dag i Stockholm med Linn. Vi har letat efter den svåraste julklappen, nämligen den till killen. Men nu är en del av den löst! Hoppas han blir nöjd iaf, kan inte tycka att det är roligt med julklappar. Man har ju bara massa beslutsångest. Fick även med mig ett par höga jeans hem till mig, och fyndade med en kort tröja. Har nämligen  letat i nästan två år efter ett par ordentliga höga jeans och nu tror jag stt jag har hittat vad jag söker. Har en idé i huvet med hur snyggt det är med höga jeans och magtröjor. Får se om det blir något med det... Såhär kan det se ut från något jag hade i garderoben iaf! 

En bra dag i Stockholm iaf.. Nu är det nattedags. Sov gott mina fina vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0