Vilodag

Efter en lång och tröttsam gårdag med jobb, träning och sen läggdags så tog jag ledigt från sjukgymnasten imorse. Kände att jag behövde sova mer än nånsin. Dock vaknade jag halv tio av mig själv och var sjukt besviken då jag ändå inte sovit tillräckligt. När jag vaknat kom Maya och Angelica, vi mös med amerikanska pannkakor framför serier hela dagen. Där låg vi under ett täcke och bara latade oss tills jag åkte till jobbet!

Jobbpasset gick riktigt snabbt faktiskt och för första gången på riktigt länge. Och då menar jag RIKTIGT länge. Så åkte jag faktiskt bara hem och vilade ännu mer. Har skypat med min älskling och gosat ner mig framför tvn med pappa. Imorgon väntar dubbelpass, morgon och kväll. Satsar på att hinna med en löprunda också! Sprang faktiskt 2km igår så nu får jag springa lite längre. På kvällen blir det kräftskiva med personalen. Riktigt kul!

Nu är det läggdags ! Vi hörs mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0