Sweet 20

Min dag igår var bättre än väntat! Skulle plocka upp matilda för att äta middag med familjen, då ville mamma och pappa kolla på matildas lägenhet. Och när jag kliver in där så blir jag överraskad, helt oväntat! Nästan alla mina tjejer var där och sjöng för mig, vi åt mat, öppnade presenter och bara umgicks! Senare gick vi ner till Barolo och tog en drink några stycken.Och jag och william hade tidigare bestämt att vi inte skulle ge varandra något för att vi skulle göra något tillsammans, men vi hade inte hunnit det. När jag kom hem stod ett paket på sängen, 1000 kr presentkort på skogshöjd spa. Han är ju bara för bra den där killen, min kille.
 
En riktigt bra tisdag och födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0