Patient love

Ja här kommer mina senaste dagar i bilder
 
Har jobbat som en idiot, och unnade mig mysfika med olivia då och då
 
Var på kräftskiva med en boende när jag jobbade, riktigt fint där vi var!
 
Personalen hade kräftskiva hos Anna som slutade med utgång på Flamingo
 
Jobbade hela lördagen till söndagen och var bitter som få. Åt tacos och kollade på film hos Blombergs i söndags kväll. Tränade och jobbade hela dagen igår och hade rent ut sagt VÄRLDENS sämsta dag. Usch vilken hemsk dag det var. Och idag är det inte direkt bättre, har hunnit med tre läkarbesök. Kan knappt gå pga någon spänning eller överansträngning i höftböjaren osv. VARFÖR INTE BLI MER SKADAD? kan inte ens jobba, fast jag ska åka och jobba. Först en fika på stan med fina kollegor, behöver muntras upp. Ni förstår inte hur ont min kropp gör just nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0