Min senaste vecka

Detta får bli ett väldigt faktabaserat inlägg för jag vill först och främst beta igenom min senaste vecka.
 
I onsdags kom vi hem och jag åkte till Minna för att fira henne en kort stund och sen blev det som sagt utgång, och då dyker den här fina bilden på michelle och william upp.
 
På torsdagen lunchade jag med tjejerna och sedan åkte vi och badade i det molniga vädret
 
På kvällen var jag såklart med William, vad vi gjorde har jag inget minne av. Antar att vi lekte med hans vänner eller något. Dagen efter var det tråkigt fint väder och vi var på stranden hela dagen med pojkarna. Träffade även halva gympan och frida och angelica, så man var ju underhållen iallafall!
På kvällen styrde vi Avskedskalas för william. Grillade god mat och hade det trevligt, han hade även rakat sig väldigt fint, alltså väldigt fint..joke
 
Fin gräsmatta fick han också
 
Dagen efter var han lite trött, och jag lite väl pigg
 
Vi tog oss till Farstanäs med Alex där det var strålande sol
 
Efter några timmars solande tog jag ett impulsbeslut. 45 minuter efter att jag lämnat stranden var jag påväg till Gävle med Martin och Marcus.
 
Där såg vi Maskinen på Furuvik och Marcus visade skjärten för både Maskinen och publiken, alla älskade honom
 
 
 
Även mina tjejer var där så det var riktigt roligt!
Kvällen fortsatte med att vi gick till rummet och sen gick vi ut i Gävle. Det var någon slags "gävledag" så det var sjukt mycket folk överallt.
 
Tidigt på morgonen åkte vi hem och jag var på Vacksta kl 11 för att planera. Den dagen var sjukt stressig och påträngande. Hade avskedsmiddag på Skansundet med min familj iallafall. Och på kvällen lekte vi hos Martin
 
På måndagmorgonen började det årliga vackstalägret med 60 barn och massa mat, bad och träning
 
Och på kvällarna åkte jag hem till min kärlek där vi träffade hans vänner
 
Sen kan jag inte säga så mycket mer specifikt, de senaste dagarna såg i princip likadana ut, jag lekte med barnen, satt på resturang på kvällen osv. Tanken var ju att han skulle åka i tisdags så jag fick två bonusdagar. Så igår morse åkte jag med till Arlanda och sa hejdå, sen hade vi uppvisning och avslut på lägret. På kvällen åt jag middag på barolo med mina bästa vänner. Nu sitter jag i sängen, det är morgon och jag har semester. Eller jaa, inte längre. Om en timme börjar ett 30 timmarspass, sen har jag några dagar i rad med jobb. Men jag måste sysselsätta mig nu i början, och tjäna pengar så jag har råd att åka till USA. Det här blir nog bra,  ploppar väl upp ett inlägg om själva distansförhållandet någon gång under mitt 30 timmarspass. Vad annars ska man göra liksom? puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0