You gotta live before you learn

Är helt slut efter dagens jobbpass. Veckans jobbigaste pass och jag har fått lyckan att jobba det. Ibland varannan vecka och ibland VARJE vecka. Aspiss. Men nu är jag klar, är psykiskt påfrestad och ingen rolig människa. Tur att jag har någon att ta ut mig på. Stackars pojke. Tur att han får mig på bättre humör iallafall.

Har faktiskt städat rummet idag också, och lunchat med Linda. Köpte nästan inget nytt. Bara en sjal, det räknas knappt! Nu ska jag bara slappa, ta en lång sovmorgon imorgon bara för att jag kan.

Är faktiskt ledsen över att jag missar bieber. Är inget megafan men tycker faktiskt om hans låtar. Och han är ju rätt cool. Men får vara glad över att jag ska gå på arvingarna snart (ironi).

Sov gott vänner och ovänner!

Checka parkeringen jag gjorde idag, som en boss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0