Ledighet

Har verkligen tagit vara på min lediga dag idag och det har varit sjukt skönt.

Efter att ha tvättat bilar, ätit donken, målat naglarna och hängt med basketmänniskor på en biltvätt till halv två igår så åkte vi hem lagom trötta. Lite vinst fick vi, vi fick pengar så att William kan bjuda mig på middag och bio, och jag får gratisbiljetter till kingsmatcher. Ändå inte värt men lite värt

Fick dock ingen sovmorgon imorse utan uppe med tuppen, uträttade några ärenden, vi lunchade på stan, jag hade möte med gympan. Det var hur fint väder som helst och jag ville göra något roligt. Så jag och Maya roadtrippade till Uppsala och gick på basketmatch, de vann, vi skrattade tills vi grät, åt Max till vi ville spy och skrek och hesa med disneymusik hela vägen hem. Sjukt värd dag med människor jag tycker om.

Nu ligger jag ensam i min nybäddade säng. Min käre man har åkt till Tyskland för dygnet. Men det är dags att ladda om batterierna, och det gör man kanske bäst när man får ligga och snarka själv. Klockan står på 05:30- oskönt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0