It's all over


Då har man avklarat den delen i livet, högskoleprovet. Vill aldrig mer göra om det, men med tanke på hur dåligt det gicl så lär jag ju behövs göra det, och förbereda mig lite mer nästa gång. Varje prov var en timme, tre delar matte och två med svenska och engelska. sparade inte ens mina svar för jag orkar inte bry dig om hur det gick. Ni kan ju tänka er hur dåligt det gick. Fick iallafall träffa en del folk, vi åkte till donken på lunchen och nu är jag helt hjärntvättad (råkade nyss skriva järntvättad) så illa är det. Efteråt skulle jag hämta bilen i scaniarinken för pappa hade gubbträff med ALla gamla hockeyspelare. Vad får jag se? MIN pappa spela hockey. Ville gråta, han är inte gjord för sånt längre. Och det var ju ännu värre att alla spelasås vattenflaskor var ölburkar. 
 
Menmen! Sålänge han har roligt. Oklart vad som händer ikväll. Ensam hemma, letar matsällskap och pendlar mellan utgång och myskväll, vi märker väl! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0