Göteborg

Oj vad trött man blir av av vara ledare, det är ett dygnsjobb. Från att man sätter sig i bussen på fredag morgon tills att man kommer hem på söndag kväll. Vi var som sagt i Göteborg. Kom dit fredags, tävlade igår imorse. De körde sjukt bra, stod på allt och var jätteduktiga. Men tråkigt nog så har de börjat med svårighetstabell vilket gör att ju svårare varv man gör desto högre utgångspoäng får man. Vi körde det som "passar" för vår klass, men vissa vill väl köra på en lägre klass och vinna trots att de passar bättre på äldre klasser. Vi tävlade mot 66 lag men jag vet inte riktigt vilken placering det blev, ingen final iallafall!

Vi tävlade tidigt på morgonen och hade därför hela dagen på oss med fritid. Så igår tog vi oss till Universeum och har spenderat eftermiddagen där vilket var riktigt roligt både för barnen och för oss ledare. Det var som ett stort tom tits blandat med skansen typ! Under kvällen har de fått leka en lek i olika lag. Jag och Anna har gjort utmaningar med olika poäng där de ska samla så mycket som möjligt. Ex: sjung en julsång för ett annat lag. Agera mimare på gatan och låtsas tjäna pengar. Ta på er kläderna inifrån och ut osv. Det har gjort att de har skött sig själva och vi ledare fått fixa med annat. Under kvällen kollade vi även igenom dagens tävlingsinsats och filmer och bilder sen de var små och skrattat tills tårarna rinner.

Det var riktigt roligt att få vara där med mina stjärnor, och jag är så himla stolt. Filmer kommer säkert sen! Nu är jag hemma med min kärlek och star wars står på schemat.

Bjuder på bilder sen helgen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0