Blame it on me

Tja!
 
Det var några dar sen sist. I fredags var en standardkväll med vänner och pojkvännen. I lördags hade mötte jag upp cecilia och matilda, gick på stan och lunchade, var sedan på basketmatch, kings-sundsvall som var väldigt jämt och nervöst. Men de vann som tur var! Åkte direkt till Maya och började kalasa för henne med massa trevliga tjejer. Mycket snack, spel och skratt innan vi sedan rörde oss till stanleys. Där träffade man fler vänner och jag hade en bra kväll. I söndags blev det barnträning, ankibesök, jobb och mys. Idag har jag tagit bort stygnen från foten, gjort ärenden på kansliet, ätit lunch med Angelica, haft möte på jobbet och nyss bokade jag och Matilda hotell i Uppsala på Valborg. Alla tjejer ska dit, även vi. Kommer nog bli grymt!!

Vilken tråkig sammanfattning, men det är vad som hänt. Har provat skor som jag ska införskaffa mig, och även gjuta en sula för min fot. Kommer behöva gå runt med lilla springskor 24/7, men det är det värt. Så ont som fotjäveln gör.
 
Ska försöka se till att jag ska få gå på bio ikväll, vill göra något kul!
 
Här bjuds det på bilder sen de senaste dagarna.
 
puss och kram
 
 
Alltså kolla älsklingen... Skulle lätt vart kär i honom även när han var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0