9 dagars ledighet

Kan ni förstå vad grymt? Efter en hel del jobb är jag äntligen LEDIG. Har dock annat för mig men ändå. Hade en bra dag igår. Åkte med min tränare och Anna till liljeholmen och köpte proteinpulver, uträttade lite ärenden, lunchade för första gången detta år på uteserveringen på ceasars. Åt en glass och åkte och jobbade. Dock ett väldigt jobbigt pass men ändå. Sen hamnade jag hos William där jag är nu och ska snart dra iväg och träna.

Tjejerna åker till Göteborg i helgen, ska bli både roligt och skönt att komma bort! Särskilt med mina tjugo tjejer som är så underbara. Har väl inget mer att tillägga tror jag. Vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Maya

HAHAHAHAHA bilden!!! dobby <3

2013-04-12 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0