Where is the love

Lyssnar på en grym låt från black eyed peas, where is the love. Kanske inte den nyaste, men den är sjukt bra faktist.

Det är söndag igen, veckorna går sjukt snabbt och jag har nog fortfarande inte förstått att jag inte ska börja skolan igen. Veckan har väl haft sina upp och nergångar. I måndags var jag ledig, tränade barn och var med william. I tisdags jobbade jag och tränade barn. I onsdags var jag i huvudstaden med frida och inhandlade fyra plagg i vinrött och en svart tröja. Följer med strömmen med den nya färgen. Hade en sleepover med anki och frida. På torsdagen lunchades det på stan och jag träffade idrottsläkaren och fick höra det (egentligen) goda beskedet som jag tog lite dåligt. Tränade barn och vuxna och fick lite sällskap emellan och massa tröstande av alla gympamänniskor. I fredags gick jag på dans i stadshuset med jobbet. Sen firade jag victor och därefter åkte jag till johan och kollade på Battleship med killarna. För att fortsätta den (som jag insåg nu) tråkiga sammanfattningen (men orkar inte radera det jag skrev innan) så jag fortsätter istället. I lördags var det bröllop för min kusin och hennes nyblivna man. Superfint och de var jättekära och jag var jätteavundsjuk. Sen åkte vi vaxholmsbåt i fem timmar runt om i stockholm och åt god mat osv. Åkte sedan till Maya och var med brudarna.

Imorse kom william förbi och träffade min mormor, för hon och min morbror åkte hem idag igen efter en helg här nere i södertälje. Sen har jag tränat barn i fyra timmar och ja.. det var det.

BRA LIV JÄTTESPÄNNANDE OCH SUPERKUL HELT OCH HÅLLET FANTASTISKT LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0