Wedding dresses

Har lite panik över vad jag ska ha på mig på lördag när min kusin gifter sig. Den högsta önskan är att jag hittar något i stockholm nu i veckan, typ en långkjol eller något annat fint. Om inte annat så har jag rotat igenom hela min garderob och försökt se lösningar. Inte det bästa men något av de på bilderna nedanför. Tanken är iallafall att jag ska ha den där koftsaken på mig eftersom september ändå är ganska kallt, och sen ett par kilklackar till det. Vad som kläs mer på kroppen är ännu oklart. Vi kommer först gå på brölloppet i stockholm någonstans och sen åka någon kryssningsbåt som går vid skärgården där man äter och sånt. Men om man ser till att hålla sig inomhus kan man nog ha barbent! Kanske...
Klarar inte att ta bilder på mig själv utan att vara oseriös, så jag vill visa min rätta sida lite.
Vi hörs homies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0