Världens bästa föräldrar

Ibland kan dom, dom där som gjorde mig till liv. Lämnade mitt rum imorse i katastrof. Alla kläder var smutsiga och låg på golvet och det vad stökigt överallt. Nu när jag kom hem efter tio timmars jobb så hänger alla kläder rena i garderoben och det är kliniskt rent i rummet och sängen har nybäddade lakan och allt. De vet hur de gör mig glad !

Har som sagt jobbat hela dagen, får se vad som händer ikväll. Emelie ska firas men jag ska inte ut så vi får se om jag hinner dit eller om jag drar en hemmakväll.

Justja! Har märkt att mina tjejer har hittat hit till bloggen.. Tips från coachen. Gör inget av det jag gör... Nejdå ni kan vara lugna. Ni vet redan allt om mig.

Skriver väl imorgon eller något! So long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0