Tandtroll och sneblickar

Folk kollar på mig som om jag hade en död människa i min väska.. Snälla ni. Det är en påse kycklingpanna som är lite för stor för att väskan ska kunna stängas. Inte för att göra reklam men Findus kycklingpanna är sjukt praktisk, i med allt i en stekpanna och du får en wok. Och för mig som är kass på matlagning så är det ännu bättre. Därför tar jag med mig en påse kycklingpanna som räcker till matlådor för två portioner, lunch och middag. Precis vad jag behöver idag! Kan folk sluta hata? En påse som man kan slänga direkt efter är betydligt mycket smartare än en matlåda som ligger stinkandes i väskan resten av dagen. Och sen sitter några muslimska människor på bussen brevid mig som hatar på att jag har ett hål i knät på mina byxor, de ser väl det som att jag är största trashet. Förlåt, jag tänkte inte på att någon kan våldta mitt knä... Mitt KNÄ

Jaja slutsnackat om hatet på folk som hatar. Sitter på bussen påväg till syd för att hämta bilen och sen till tandläkaren för att de ska fylla igen en "grop" för att undvika risken till att det blir ett hål. Är inte en grop och ett hål ungefär samma sak? De kanske bara vill ljuga och inte berätta att jag har Tandtroll i mina tänder som hoppar omkring.

Efter det blir det ett besök på kansliet, sen vill jag även hinna säga hejdå till Anki. Hon och Fia åker till Turkiet idag och man vill ju ta ett ordentligt avsked, de väljer faktist att åka dem 11/9. Den dagen då det känns lite mer riskfyllt, särskilt om man ska till turkland. Efter det blir det jobb, träning och sen leka med pojkvännen min.

Har nog inget mer att tillägga än att lyckan är ganska stor över att jag nästan är helt ledig från allt imorgon, endast sjukgymnastik halv två. Min enda lediga jobbdag denna vecka, det ska bannemig firas!

Och en sista grej, skadeglädje är den bästa glädjen. Lyckan när man tittar på när andra bilar får parkeringsböter, upplever det just nu på syd. Känns bra, tills man får en egen...

Ha en bra dag vänner och ovänner


Kommentarer
Postat av: Din fru

Hahahahaha du har nåt fel du

2012-09-12 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0