Söndagsmorgon

Godmorgon kompisar

Var förbi Emelie en sväng igår, fick träffa alla underbara tjejer igen. Sen protesterade min kropp som börjar bli sjuk och allmänt trött så det blev ingen utgång och jag åkte hem. Drack varm choklad och kollade på paralympics. Jag har blivit värsta kärringen

Imorse vaknade jag ganska tidigt av att jag var sönderförkyld. Eftersom jag var hemma fick mamma ta hand om mig och göra te och serva mig med filt och hitta nemo. Nu har jag precis ätit en megafrulle som hon hade dukat fram. Om några timmar blir det föräldramöte för mina tjejers föräldrar och sen ska jag väl hitta på något roligt med min man.

Söndagsnöje när man inte jobbar, så sjukt skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0