One day

Det är söndagsmorgon och jag vaknar utan ångest, inge huvudvärk, inga skämmiga konversationer, ingenting.. för det gjorde jag igår.

Skämt och sido, jag har precis kommit hem från mannen min där vi spenderade gårdagen med att mysa med god mat och film. Nu åkte han till göteborg för att spela match och jag sitter hemma och väntar på en fet frukost som mamma fixar. Tidigare på dagen igår hann jag träffa fia och hennes jobbkompisar där vi fikade och strosade på stan, efter det smet jag till täljehallen och kollade kings träningsmatch med orre, martin och victor. Och efter det var det chillmode igen tills jag åkte till william.

Senare idag blir det barnträning, sen ska man väl försöka pricka in en stund med oscar innan han åker hem och sen åker jag och Sanna till västerås till imorgon. Mys med emilia står på schemat, hon fick sin nya lägenhet igår så det passar nog bra med lite sällsis, eller våldgästning om man kanske ska säga så.
 
Nej nu blir det frulletime!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0